Aktivnosti Udruge Godišnje konferencije HUOJ-a

Radionice na 15. konferenciji HUOJ-a "Reputacija - S druge strane zrcala"

06.05.2014. HUOJ

Predstavljamo vam radionice na 15. konferenciji HUOJ-a "Reputacija - S druge strane zrcala".

Konferencija će se održati 29. i 30. svibnja 2014. u Grand Hotelu 4 opatijska cvijeta u Opatiji. Prijavite se ovdje!

Svima onima koji su prijavili sudjelovanje na konferenciji i podmirili troškove kotizacije na raspolaganju su četiri atraktivne radionice, od kojih je prva besplatna (uključeno u cijenu kotizacije), dok se prijava svake iduće dodatno naplaćuje. Prijave za radionice zaprimamo na email info@huoj.hr
 
Cijena prijave dodatne radionice iznosi simboličnih 150,00 kn + PDV te se podmiruje unaprijed, plaćanjem izdanog računa. Stoga sve zainteresirane za prijavu dodatnih radionica molimo da u svojoj prijavi, uz naziv radionice na koju se prijavljuju, istaknu i podatke za izdavanje računa (naziv platitelja, OIB, adresa).

 

Boška Trbojević, Coca-Cola HBC Hrvatska - "Zaposlenici kao veleposlanici tvrtke"

Na ovoj radionici u sklopu 15. konferencije HUOJ-a govorit ćemo i raditi na o tomu kako u današnje vrijeme, kada je tempo brz i zagušenje informacijama veliko, doprijeti do misli i srca zaposlenika i učiniti ih pravim veleposlanicima tvrtke, spremnima da svoje zadovoljstvo prenesu i na vanjske javnosti.

Boška je rođena u Zagrebu 1974. godine u kojemu je 2000. diplomirala novinarstvo na Fakultetu političkih znanosti, a osam godina kasnije završila je i MBA u poslovnoj školi Cotrugli.

Iako je karijeru započela u Večernjemu listu, svoj dosadašnji profesionalni razvoj ostvarila je u Coca-Coli HBC Hrvatska u kojoj posljednjih deset godina obnašala različite dužnosti i napredovala do dužnosti direktorice Odjela za komunikacije i odnose s javnošću i članice Vodstva tvrtke.

U Coca-Coli HBC Hrvatska zadužena je za lobiranje i zastupanje među ključnim interesnim skupinama, Vladom, nevladnim institucijama i udrugama te rukovođenje komunikacijama i odnosima s javnošću. Veliko iskustvo stekla je u unapređenju unutrašnjih komunikacijskih procesa u Coca-Coli HBC Hrvatska te u kriznome komuniciranju.

Odjel za komunikacije i odnose s javnošću pod njezinim je vodstvom u razdoblju od 2008. do danas ostvario svoje najbolje rezultate i stvorio najuspješnije projekte, među kojima su mnogi i međunarodno nagrađeni, a tvrtkina je reputacija u Hrvatskoj trenutačno na najvišem stupnju, što je zasluga rada i njezina odjela.

Članica je brojnih strukovnih udruženja i tvrtkina zastupnica u Američkoj gospodarskoj komori, Gospodarsko-interesnom udruženju proizvođača pića, Eko-Ozri, Hrvatskome poslovnom savjetu za održivi razvoj i drugima.

Kapacitet radionice: 20 osoba

 

Nikola Vrdoljak, 404 - "Važnost digitalnog identiteta u komunikaciji"
 
Što je uopće digitalni identitet? Znate li kakav je digitalni identitet Vas ili Vaše kompanije? Brinu li Vaši klijenti kakav dojam ostavlja njihova digitalna prošlost?

U ovoj radionici proći ćemo kroz metode menadžeriranja identitetom u digitalnom okruženju koje danas predstavljaju prvi kontakt i s Vama i Vašim klijentima.
 
Nikola je stručnjak za digitalni marketing kojim se bavi preko 5 godina. Prije toga je radio u media buyingu i advertisingu. Radio je s velikim brojem kompanija na tržištu i sudjelovao u nekima od najznačajnijih kampanja u hrvatskom digitalnom prostoru. Nikola radi i kao programski direktor Weekend Media Festivala. 

Kapacitet radionice: 20 osoba


Krešimir Macan, Manjgura d.o.o. - „5 priča o izborima“

Radionicu o 5 stvari koje morate znati o izborima ako se bavite političkom komunikacijom i želite sudjelovati u kampanji za izbore održat će Krešimir Macan.

Macan je ugledan hrvatski PR stručnjak specijaliziran za krizno komuniciranje, strateško komuniciranje u politici i nove društvene medije, koji danas uspješno vodi vlastitu savjetničku tvrtku – Manjgura (curica u dubrovačkom dijalektu), osnovana još 1997. kao jedna od prvih hrvatskih agencija specijaliziranih za odnose s javnošću.

Krajem 1998. angažiran je od strane Hrvatske radio televizije, najutjecajnijeg medija u Hrvatskoj, kao njihov prvi direktor korporativnih komunikacija i glasnogovornik. Sredinom 2003. imenovan je savjetnikom Predsjednika Vlade RH za komunikacije, sa zadatkom unapređivanja vladinih komunikacija. Od 2004. do 2008. na mjestu je izvršnog direktora hrvatske agencije za odnose s javnošću Madison Consulting, koje je djelovanje uspješno razvio.

Odnosima s javnošću se bavi od 1991. godine kada je tijekom Domovinskog rata obnašao dužnost tajnika Ministarstva informiranja RH i kasnije načelnika Odjela za informiranje MVP-a (1995). Sudjelovao je kao autor i član tima u brojnim promotivnim i PR kampanjama HRT-a i Vlade RH (poput akcija Trajni nalog, Dajmo da čuju, Otvaranje autocesta). Ugledan je međunarodni izborni savjetnik i CIPR certificirani predavač specijaliziran za područje političkih komunikacija, odnosa s medijima i krizno komuniciranje. Diplomirani je inženjer elektrotehnike, govori četiri strana jezika. Član Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ), Chartered Institute of Public Relations (CIPR) i Europskog udruženja političkih komunikatora (EAPC).

Kapacitet radionice: 20 osoba
 

Zoran Pucarić, Archidux d.o.o. - „Pisanje demantija“

Kao prvo: demanti uopće ne postoji! Zakon o medijima poznaje ispravak objavljene informacije odnosno odgovor na objavljenu informaciju. Ustavu RH jamči pravo na ispravak odnosno odgovor svakom komu je javnom viješću nanesena šteta. 

No, znate li da je naša vodeća nacionalna dnevna novina posljednji „pravi“ ispravak objavljene informacije (premda se ni u tom slučaju nije strogo držala Zakona o medijima) objavila još u studenom daleke 2012. godine? Je li razlog u neobjavljivanju ispravaka nadnaravna nepogrešivost domaćih novinara i urednika, nepoznavanje Zakona o medijima, loša sudska praksa vezane uz ispravke ili je nešto treće posrijedi?

Kako napisati zahtjev za objavu ispravka neistinite informacije odnosno odgovor na objavljenu informaciju, kako ga poslati, na što paziti i što napraviti ako/kad glavni urednik odbije ili se ogluši o uredno dostavljeni zahtjev? Polaznici će na brojnim primjerima iz prakse naučiti neke „tajne zanata“ u pisanju ispravaka i odgovora, a okušat će se i u konkretnim zadacima.
 
Radionicu vodi Zoran Pucarić, vlasnik i direktor agencije Archidux d.o.o., diplomirani inženjer elektrotehnike na doktorskom studiju iz komunikologije, a koji se bavi PR-om i piše statute udruga…

Kapacitet radionice: 20 osoba

 

Prijavite se za 15. konferenciju HUOJ-a ovdje!