Aktivnosti Udruge Cheese & Wine Club

Popularna modna dizajnerica ispunila Basement do zadnjeg mjesta

05.02.2014. HUOJ

Peti HUOJ-ev Cheese and Wine Club ugostio je u utorak 4. veljače 2014. omiljenu hrvatsku modnu dizajnericu Aleksandru Dojčinović. Brojni zainteresirani okupili su se u Basement baru kako bi u opuštenoj atmosferi iz prve ruke poslušali poslovna i komunikacijska iskustva ove uspješne mlade poslovne žene.

Glavna tajnica HUOJ-a Koraljka Rak otvorila je susret predstavivši gošću koja se tim putem zahvalila prisutnima na iskazanom interesu te ih odmah pozvala da joj slobodno i bez zadrške postave pitanja.

Članove HUOJ-a najviše je interesirala tema brendiranja te komunikacije s medijima, koji su svojim učestalim i pozitivnim izvještavanjem doprinijeli cjelokupnom imidžu robne marke Lei Lou.

Kada poslu pristupate maksimalno profesionalno, drugi to prepoznaju. Za kreativce nije rijetkost da su fleksibilni s rokovima, odnosno da zakasne na neke događaje ili snimanja. S druge pak strane mediji će vas nagraditi ako im pristupite profesionalno, držite se rokova, uvijek im pošaljete gotov materijal kada vam se obrate u žurbi. Takav odnos stvara povjerenje“, objasnila je Aleksandra Dojčinović, spomenuvši pritom kako s medijima ne taktizira u smislu plasiranja raznih priča radi podizanja publiciteta, već sav naglasak stavlja na svoj profesionalni rad.

Upitana da komentira stanje domaće modne industrije, dizajnerica je ustvrdila kako hrvatska modna scena dobro konkurira onoj svjetskoj i da među domaćim dizajnerima ima odličnih talenata. „Razlika je u pristupu stranim medijima koji traže ogromne iznose za male članke. Kod nas su novinari susretljivi jer im treba sadržaj, dok su u Njemačkoj primjerice, oni mnogo pretenciozniji“, zaključila je Aleksandra Dojčinović.

Ova uspješna poslovna žena osvrnula se i na razlike između domaćih i stranih klijenata, ustvrdivši kako su Hrvatice iznimno zahvalne potrošačice koje nažalost ograničava teška gospodarstva situacija u našem društvu. „Moja prosječna klijentica u Hrvatskoj je mlada žena od 25 – 35 godina, dok je u Njemačkoj ta dobna granica između 40 i 50 godina“, istaknula je uspješna dizajnerica, dodavši kako se u Njemačkoj haljine plaćaju odmah, dok će prosječna Hrvatica svoju novu haljinu otplaćivati sljedećih 6 – 12 mjeseci. Iz tog razloga cijene su prilagođene svakom tržištu, ovisno o mogućnostima.

Uz stimulativan razgovor koji se nastavio i nakon službenog dijela događanja, ljubitelji bijeloga vina su imali prilike uživati u graševini od Josića, dok su oni skloniji tamnijoj kapljici kušali cuvée od Figurice iz 2011. Naravno, nije nedostajalo niti bogatih plata od različitih vrsta sireva i sušenog voća koje se idealno stapalo sa razigranim aromama vrhunskih vina.