Aktivnosti Udruge Godišnje konferencije HUOJ-a

Panel diskusije na 16. konferenciji HUOJ-a

05.06.2015. HUOJ

 

četvrtak, 11. lipnja 2015. u 12:00 sati
Panel diskusija: „The Name Of The Game“ - Odnosi s javnošću u sportu
 
Panel će dati uvid u uspješne prakse komuniciranja u sportu i kroz sport te će odgovoriti na pitanja poput: Je li uspjeh sportaša presudan za sponzorske ugovore ili je tajna u kvalitetno odrađenim odnosima s javnošću? Kako je sport koji je desetljećima bio na marginama hrvatske sportske scene doživio “come back” europskih razmjera i hrvatski klub učinio SPORTO Brandom regije 2 godine zaredom? Zašto usprkos odlasku Janice i laganom povlačenju Ivice Kostelića, kompanije i dalje traže kartu više za VIP Snow Queen Trophy te kako je moguće da tri mjeseca prije održavanja Eurobasketa pola hrvatske javnosti još nije čulo za događanje, a slovenske kompanije u to isto događanje ulažu velika sponzorska sredstva?

Moderator: Dijana Vetturelli (CiV savjetovanje)
Sudionici: Ranko Vučinić, Ozren Muller, Ana Sršen, Dragan Perendija

 

četvrtak 11. lipnja 2015. u 17:00 sati
Panel diskusija: We Do/Don´t Need (No) Education“ – Obrazovanje u odnosima s javnošću

Jesu li odnosi s javnošću u Hrvatskoj već prava struka (profesija) ili zanat? Jedna od karakteristika profesije je da postoje stabilni, dobro organizirani i osmišljeni obrazovni sustavi. Kakvo je stanje kod nas, koliko su kvalitetni programi, proizvode li zapošljive stručnjake, zašto su obrazovne institucije i gospodarstvo u hladnom ratu, obrazuju li se profesori , treba li nam uopće ikakvo obrazovanje  – samo su neka od pitanja koja ćemo otvoriti na okruglom stolu posvećenom obrazovanju. Nakon uvodnog predavanja profesora  Jespera Falkheimera o stanju struke i švedskim iskustvima, u raspravi će sudjelovati naše ugledne akademičarke s međunarodnim iskustvom Ana Tkalac Verčič, Jelena Jurišić, Majda Tafra te dekan visoke škole Edward Bernays Damir Jugo. Okrugli stol vodit će Daria Mateljak.  Doznat ćemo i što studenti misle i zašto pate,  tko je lijen – studenti ili profesori, kako možemo prilagoditi nastavne programe i kako se struka može izboriti za povećanje kvalitete ne samo visokoobrazovnih programa, već i raznih kratkih specijalističkih seminara i tečajeva. Na kraju, pokušat ćemo odgovoriti i na pitanja kako mi u HUOJ-u možemo biti malo agilniji u promociji znanja i obrazovanja.  Publika će se moći aktivno uključiti u raspravu u dijelu pod radnim naslovom „Sjedi, dva!“

Moderator: Daria Mateljak (Hauska&Partner)
Sudionici: Damir Jugo, Ana Tkalac Verčič, Jelena Jurišić, Majda Tafra – Vlahović, Jesper Falkheimer 

 

petak, 12. lipnja 2015. u 9:30 sati
Panel diskusija: „Pravi put vs. Bolja Hrvatska“ – Politička komunikacija u predsjedničkim izborima

Panel se bavi ulogom odnosa s javnošću i političke komunikacije u predizbornim kampanjama. Analiziramo proteklu predsjedničku kampanju, dobre poteze i pogreške Ive Josipovića i Kolinde Grabar Kitarović i njihovih timova, te razgovaramo o trendovima i izazovima koji će obilježiti predstojeću kampanju za parlamentarne izbore. Što smo naučili iz dosadašnjih kampanja? Mogu li imidž i vješta komunikacija nadomjestiti sadržaj? Kakva je uloga predizbornih istraživanja i koliko su ona vjerodostojna? Mogu li mediji nametnuti trendove i utjecati na preferencije birača? Koliki je stvarni utjecaj komunikacijskih stručnjaka u stožerima? Isplati li se uopće ulagati u oglašavanje? Kolika je stvarna moć društvenih mreža u kampanji? Može li spin ugroziti funkcioniranje demokracije? Je li moguće stvoriti u PR laboratoriju poželjnog kandidata? Poslušajte odgovore na ta i druga zanimljiva pitanja u ovoj diskusiji na kojoj će sudjelovati vodeći hrvatski teoretičari i praktičari političke komunikacije.

Moderator: Božo Skoko (Millenium promocija)
Sudionici: Krešimir Macan, Tomislav Klauški, Berto Šalaj, Dražen Lalić, Dražen Ćurić

 

petak, 12. lipnja 2015. u 15:00 sati
Panel diskusija: „Made in Croatia“ – Uspješne hrvatske priče

„Made in Croatia - Uspješne hrvatske priče“ pokazat će što je potrebno da neka tvrtka, unatoč negostoljubivom poslovnom okružju, i u Hrvatskoj uspije, štoviše, kako se može i ponovno roditi. Panelisti će odgovoriti i na pitanje koliko je u stvaranju uspješne priče, kao i u cjelokupnom poslovanju, važna komunikacija - s javnošću, kupcima, dobavljačima jednako kao i s vlastitim zaposlenicima. Pokazat će kako postati primjerom iz kojeg se uči. 

Moderator: Gordana Gelenčer (Lider)
Sudionici: Ivo Usmiani, Ana Pavičić Kaselj, Ivana Ninčević, Gordana Nikolić