Aktivnosti Udruge Carpe Diem

Održan 14. Carpe Diem u Coca-Coli HBC Hrvatska

06.06.2013. HUOJ

U srijedu 5. lipnja u prostorijama Coca-Cole HBC Hrvatska održan je 14. Carpe Diem u zajedničkoj organizaciji Coca-Cole HBC Hrvatska i Hrvatske udruge za odnose s javnošću.

Direktorica Odjela za komunikacije i odnose s javnošću Coca-Cole HBC Hrvatska Boška Trbojević uvela je okupljene članove HUOJ-a u organizaciju i ustroj njezina odjela unutar hrvatske podružnice te najveće svjetske multinacionalne tvrtke.

Izloženi su i ciljevi te dionici o kojima Coca-Cola HBC Hrvatska pomno vodi računa te vrsta i namjena komunikacijskih kanala koji se koriste za vanjsku i unutrašnju komunikaciju, na što je stavljen poseban naglasak: „Poticanjem ozračja izvrsnosti i motiviranjem svojih zaposlenika prema usmjerenim komunikacijskim aktivnostima, stvaraju se ponosni zaposlenici koji su ujedno i najbolji veleposlanici robne marke“, istaknula je Boška Trbojević.

Razgovaralo se i o društveno odgovornome poslovanju, koje čini jednu od glavnih odrednica komunikacijske strategije Skupine Coca-Cola Hellenic. Za mnoge je projekte na tome području Coca-Cola HBC Hrvatska nagrađena brojnim stručnim nagradama. Gostima se obratio i Igor Ćutuk, rukovoditelj odnosa s javnošću, voditelj projekta Kultura poslovne komunikacije te idejni začetnik Jezičnog priručnika Coca-Cole HBC Hrvatska, projekta koji je ove godine nagrađen HUOJ-evom nagradom Grand PRix u poslovnome sektoru velikih tvrtka. Ćutuk je razložio nastanak samoga projekta, od prvotne zamisli do razvoja, izrazivši pritom zadovoljstvo rezultatima i uspjehom koje je Priručnik polučio. Osvrnuvši se na važnost društvenog odgovornog poslovanja, Ćutuk je izjavio: „Društveno odgovorne aktivnosti nisu samo ukras i ne odnose se na sprečavanje čega. Štoviše, donose izravnu korist za pozitivno poslovanje organizacije.“

Znatiželjni članovi HUOJ-a postavljali su brojna pitanja domaćinima koji su okupljenima pojasnili određene komunikacijske protokole, ali i izazove s kojima se svakodnevno susreću. Susret je završen uz poklon-iznenađenja svim prisutnima, a druženje je nastavljeno u opuštenom ozračju.

HUOJ zahvaljuje kolegici Trbojević i kolegi Ćutuku na sadržajnom i zanimljivom predavanju te cjelokupnom Coca-Colinu timu Odjela za komunikacije i odnose s javnošću na srdačnom gostoprimstvu.