Aktivnosti Udruge Carpe Diem

Nestlé Adriatic ugostio 16. Carpe Diem

10.12.2013. HUOJ

Posljednji ovogodišnji Carpe Diem održan je 6. prosinca 2013. u prostorijama Nestlé Adriatica u zajedničkoj organizaciji domaćina susreta i HUOJ-a.

Voditeljica odjela Korporativnih komunikacija i marketinških servisa Olivera Međugorac, pozdravila je okupljene izrazivši svoje zadovoljstvo velikim interesom koji su kolege pokazali za teme komunikacijskog upravljanja regionalne podružnice vodeće prehrambene tvrtke na svijetu.

Prvi dio susreta obilježio je općeniti pregled ciljeva, vrijednosti i organizacijske strukture ovog globalnog diva, s posebnim naglaskom na organizacijskoj strukturi korporativnih komunikacija Nestlé Adriatica. „Odjel za Korporativne komunikacije i marketinške servise čini 10 zaposlenih koji pružaju stručnu podršku pojedinim poslovnim granama, odnosno zastupljenim brandovima, ali i rade na jačanju Nestlé branda općenito“, pojasnila je voditeljica Odjela i članica Upravnog odbora Olivera Međugorac.

Naglasak 16. izdanja Carpe Diema stavljen je na digitalno komuniciranje. Specijalist za nove medije Ivan Spajić Buturac tom je prilikom održao zanimljivo predavanje o praksi i izazovima „online“ komuniciranja. „Nestlé u regiji ima mjesečni doseg od preko 3,5 milijuna potrošača uglavnom putem društvenih mreža, a do 2015. želimo postati vodeći prehrambeni brand u online svijetu“ izjavio je Spajić Buturac te nastavio otkrivati komunikacijske taktike u digitalnom okruženju.

Za uspješnu internu komunikaciju Nestlé koristi društvenu mrežu Chatter putem koje sudionici imaju mogućnost pratiti napredak pojedinih projekata, dijeliti vlastita iskustva te brzo i fokusirano, a samim time i efikasnije komunicirati. Nestléov digitalni specijalist naglasio je važnost što većeg udjela osvojenog medijskog prostora (earned media), koji je u određenoj mjeri i pokazatelj upješnosti digitalnih kampanja. „To ne znači da smijemo zanemariti  zakupljene medije (paid media) s pomoću kojih kontroliramo vlastite poruke i usmjeravamo razgovor“, upozorio je Spajić Buturac.

Bilo je riječi i o advokatima branda, koji su od izuzetne važnosti zbog svojeg utjecaja na bližnje, pogotovo kada uzmemo u obzir snagu i vrijednost preporuke prijatelja kojoj potrošači, provjereno, najviše vjeruju. Neizostavna tema kriznog komuniciranja zainteresirala je mnoge, koji su imali prilike saznati kojim se sustavom Nestlé služi da bi identificirao ključne riječi i kontekst u kojemu se o brandovima raspravlja u digitalnoj sferi. Sustav upravljanja krizom vrednuje svaku potencijalnu situaciju sukladno dosegu i tajmingu te se shodno tome odlučuje o načinima reagiranja.

Kao integralni dio zajednice, korporacije ne smiju ignorirati društvene probleme okruženja u kojem posluju. Kao primjer društveno odgovornog poslovanja u Nestléu je spomenuta inicijativa „Nestlé u Europi“ kojom je ova kompanija prepoznala problem nezaposlenosti mladih u Europi te se obvezala pomoći u zapošljavanju 20000 mladih osoba kroz sljedeće tri godine.

Na kraju izlaganja, glavna tajnica HUOJ-a Koraljka Rak, zahvalila se na toplom gostoprimstvu domaćinima, koji su u neformalnom tonu ostali razgovarati sa znatiželjnim sudionicima 16. Carpe Diema.