Aktivnosti Udruge Godišnje konferencije HUOJ-a

Najave predavanja i okruglih stolova 12. konferencije za odnose s javnošću HUOJ-a

11.11.2011.

Donosimo Vam uvod u predavanja i teme okruglih stolova 12. konferencije za odnose s javnošću HUOJ-a:

 

 

 

  • Od high-techa do high-toucha "Dodirni me nježno", Zoltan Baračkai, MiD Consulting, Budimpešta, Mađarska

High- tech proizvodi sa sobom su donijeli i high-tech procese poslovanja kao i kompletan pojmovnik čvrstostrukturiranih sustava. Tako savršeno precizno opisani poslovni procesi vrlo su rigidni za strateško razmišljanje. Danas je jasno da svi oni koji izvoze high-tech proizvode uvoze "high-touch medicinske sestre"...

  • Interna komunikacija, Partner u Brand PIE London, Velika Britanija

Važnost strateškog komuniciranja, PR-a, vrijednosti i involviranosti brenda za razvoj ljudi. Talent journey, vodič za internu komunikaciju čiji je autor g. Keohane.

  • Okrugli stol na temu interne komunikacije u javnom sektoru "Kad interno postane javno", moderator Melita Pavlek, svajetnik za komuniciranje i Protokol Koprivničko-križevačke županije

Koliko smo svjesni važnosti interne komunikacije? Kuda ide javna Uprava? Kako novom organizacijom, tehnologijama i pristupom poboljšati rad javne Uprave.

  • Uvod u intelektualno vlaništvo, Ana Rački Marinković, DZIV i Romana Matanovac Vučković, Pravni fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Nematerijalna dobra nije moguće zaštiti uobičajenim mjerama fizičke zaštite. Stoga je razvijen pravni sustav zaštite intelektualnog vlasništva kako bi se zaštitila i ova vrsta dobara te tako potaknula ljudska kreativnost koja doprinosi općem društvenom razvitku.

  • Autorsko pravo u komunikacijskim djelatnostima, Romana Matanovac Vučković, Pravni fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Intelektualno vlasništvo obuhvaća autorsko i srodna prava koja karakteriziraju određene specifičnosti s obzirom na vrstu djelatnosti. U okviru ovog predavanja saznajte sve što vas zanima o komunikacijskoj djelatnosti.

  • Znakovi razlikovanja u komunikacijskim djelatnostima, Ana Rački Marinković, DZIV 

Kako diferencirati proizvod ili uslugu na tržištu koristeći dostupne alate zaštite.

  • Intelektualno vlasništvo u Europi i svijetu, status RH po ulasku u EU, Romana Matanovac Vučković, Pravni fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Koliko smo se približili EU standardima i što nas još čeka?

  • Okrugli stol "Koliko košta znanje u zemlji znanja", moderatori Dijana Kobas Dešković, HUKA; Spona komunikacije i Ljiljana Kuterovac, DZIV

 

  • Hrvatska iskustva u osobnom PR-u, okrugli stol "Kako se(be) brendirati?", Božo Skoko, Fakultet političkih znanosti u Zagrebu

Osvještenost o potrebi vođenja brige o osobnim odnosima s javnošću raste iz dana u dan. Dok je u ostatku svijeta već odavno prepoznata kao grana PR-a od iznimne važnosti, kod nas polako, ali sigurno ulazi na velika vrata. Saznajte kako poboljšati osobne odnose s javnošću, jer Vaš imidž govori o Vama i razlikuje Vas od ostalih. Poslušajte kako vlastiti imidž i odnose s drugima možete pretvoriti u moćno oružje vašeg uspjeha? Saznajte kako se stvaraju ljudi brendovi u politici, gospodarstvu, sportu i svijetu zabave.

  • Obrazovanje i stručno usavrašavnje u PR-u te okrugli stol "Znanje je moć", uvodno izlaganje i moderator Ivan Tanta, Veleučilište Vern'

Svako suočavanje s obrazovanjem je jačanje vlastite pozicije u okviru struke.

  • Okrugli stol na temu budućnost PR agencija, "Gdje smo sutra mili moji?", moderator Damir Jugo, HUKA; Millenium promocija

Agencije za odnose s javnošću na svakom su PR tržištu pokretači trendova i baze znanja. Nakon gospodarske krize tržišta PR agencija regije se oporavljaju, ali se pred njima i dalje nalaze izazovi kao što je privlačenje i zadržavanje kvalitetnih ljudi, daljnje smanjenje budžeta klijenata, odupiranje smanjenoj profitabilnosti rada, smanjenje cijena i pojavljivanje novih tržišnih igrača. Saznajte kakva budućnost čeka agencijsko tržište u regiji te kako izgleda PR agencija budućnosti.

  • Standardizacija struke u Sloveniji, Pedja Ašanin Gole, Ambasador PRSS, Slovenske udruge za odnose s javnostima

O uvođenju certificiranja osoba koje se bave odnosima s javnošću u PR zajednici u Hrvatskoj se priča već neko vrijeme, no konkretni koraci još nisu napravljeni. Iako postoji svijest o značaju certificiranja nepoznanica je kako će taj proces izgledati, u suradnji s kim će se provoditi te koje su uopće predradnje potrebne da se proces uspostavi. Slovenija je na pragu uvođenja sustava certificiranja, pa njihova iskustva mogu biti dobra smjernica za procese koji u Hrvatskoj tek predstoje...

  • okrugli stol "Profesionalizacija odnosa s javnošću: Kako dalje?", moderator: Aleksandra Kolarić, Deloitte Advisory Services

Okrugli stol donosi temu pitanja standardizacije, certificiranja, kodificiranja i etike u odnosima s javnošću te analize trendova i smjera u kojem se struka razvija.

  • Informacijska i komunikacijska politika EU, Claudia Salvi, FormezPA, Italija

Kako poboljšati javno mnijenje po pitanju skorog ulaska Republike Hrvatske u EU?

  • Sponzorstva u sportu, "Sponzortsvo 3.0", Dijana i Viktor Vetturelli, CiV savjetovanje

Na svjetskoj razini u sport se ulaže 63% svih sponzorskih sredstava. Danas, kada pričamo o sponzorstvu treće generacije, uspješno sponzorstvo čini win-win-win situacija čiju su akteri sponzorirani, sponzor i sponzorova ciljna skupina. Tajna uspjeha leži u otkupu prava i aktivaciji sponzorstva.

  • Okrugli stol na temu sponzorstva u sportu  "Ploviti punim jedrima", moderator Gordan Kožulj, Madison consulting; bivši vrhunski hrvatski sportaš

Koliko danas kompanije u Hrvatskoj iskorištavaju sponzorstva na koja se odlučuju? Većina ne dovoljno, mišljenje je stručnjaka. Saznajte što je pak potrebno napraviti da sponzorstvo bude uspješno za sve uključene strane.