Aktivnosti Udruge Grand PRix

Nagrada Grand PRix za unutrašnju komunikaciju

14.01.2015. HUOJ

Predstavljamo kategoriju Grand PRix za unutrašnju komunikaciju koja se dodjeljuje za najbolji komunikacijski program usmjeren unutrašnjoj ciljnoj javnosti.

U 2007. godini u kategoriji Odnosi s javnošću u poslovnom sektoru - unutrašnja komunikacija nagradu je osvojila FINA za projekt „Godina otvorene komunikacije“. Naredne je godine nagradu osvojila kampanja tvrtke T-mobile „Blizu korisniku - menadžment na usluzi korisniku“ dok su se kao finalisti istaknuli projekt „Interna komunikacija“ tvrtke Ericsson Nikola Tesla i „Ostvariti dobru klimu i zadovoljstvo zaposlenika“ tvrtke Farmal.

Posebno priznanje za projekt unutrašnje komunikacije u 2009. godini osvojio je projekt „Osvježenje branda Zagrebačke banke" Zagrebačke banke i agencije Premisa. U 2010. godini najboljim je ponovno proglašen projekt Zagrebačke banke i agencije Premisa pod nazivom "Komunikacijski priručnik". Pisan za svakodnevnu uporabu zaposlenika, ovaj je jedinstveni priručnik u isto vrijeme i ozbiljan i zabavan, za 'strogu' bankarsku industriju neuobičajeno razigranim dizajnom i ilustracijama. Kreativnost i inovativnost njegova su glavna obilježja prepoznata i van granica Hrvatske – preveden je na engleski jezik te uz prilagodbe preuzet kao unutrašnji Komunikacijski priručnik za lokalnu upotrebu i u drugim zemljama Srednje i istočne Europe u kojima posluje Grupa UniCredit.

U 2011. godini u kategoriji „Grand PRix za unutrašnju komunikaciju“ pobijedio je projekt Hrvatske pošte „Djelatnik na prvom mjestu“. Priprema i razvoj konzistentne komunikacijske strategije u skladu s poslovnom strategijom tvrtke, svakodnevna komunikacijska podrška u informiranju djelatnika kroz projekt „Djelatnik na prvom mjestu“ po svojoj provedbi, alatima, transparentnosti svih aktivnosti te kvalitetom komunikacije pokazala se uspješnom jer su brojne podaktivnosti i podprojekti prepoznati od strane domaće i inozemne struke. U istoj kategoriji nominirani su bili i projekt Karlovačke pivovare „Proslava 50 godina laboratorija Karlovačke pivovare“ te projekt 24 sata „24 sa(n)ta“.

2013. godine u kategoriji Grand PRix za unutrašnju komunikaciju pobijedio je projekt „Kuhamo vrijednosti“ OTP banke i agencije Hauska & Partner.

Projekt "Sastanak svih zaposlenika" tvrtke Ericsson Nikola Tesla pobijedio je 2014. godine.

Prijavite vaš najbolji projekt za dodjelu nagrada Grand PRix 2015