Aktivnosti Udruge

Istraživanja

09.04.2014. HUOJ, Ipsos Puls

Provedeno HUOJ-evo istraživanje o stanju struke odnosa s javnošću u Hrvatskoj - 2013.

Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ) provela je u suradnji s agencijom Ipsos Puls istraživanje o stanju struke odnosa s javnošću putem on-line ankete u prosincu 2013. godine, na uzorku od 156 komunikacijskih stručnjaka zaposlenih u tvrtkama, agencijama za odnose s javnošću, javnim poduzećima te javnoj upravi.

27.11.2013. HUOJ, Ipsos Puls

Pravilnik nagradnog natječaja "Kamo ide struka OSJ? Ispuni anketu HUOJ-a i osvoji Vivax tablet!"

HUOJ provodi istraživanje o stanju u odnosima s javnošću i reputaciji naše struke kako bi dobio mjerljive pokazatelje potrebne za analizu stanja u struci i donošenje zaključaka o reputaciji odnosa s javnošću.
Sudjelovanjem u istraživanju imate priliku osvojiti praktični VIVAX tablet, kotizaciju za 15. konferenciju HUOJ-a ili jednu od stručnih knjiga iz biblioteke PRint.

Pravilnik nagradnog natječaja možete preuzeti
ovdje

16.06.2009.

5. Istraživanje HUOJ-a o stanju u odnosima s javnošću u RH - 2009.

U odnosu na prethodno istraživanje iz 2006., porastao je broj samostalnih odjela za odnose s javnošću u tvrtkama (56 prema 52 % prije 3 godine). Raste i broj organizacija koje provode istraživanja vezana za odnose s javnošću. Također, vidi se porast u broju top menadžera koji se odlučuju na trening komunikacijskih vještina - postotak onih koji to redovito rade je 19 % (prije tri godine 16%), a ponekad to čini 44 posto menadžera. Ukupno, više od polovice tvrtki, ustanova i tijela uprave angažira agencije ili vanjske stručnjake za odnose s javnošću (22% redovito, a 35% ponekad).
15.05.2006.

4. istraživanje HUOJ-a o stanju u struci u RH 2006.

Većina sudionika smatra da je napredovala prepoznatljivost važnosti struke u društvu, što pokazuje činjenica da se sve više tvrtki odlučuje za angažiranje stručnjaka ili agencija za odnose s javnošću (trećina redovito a trećina ponekad); porastao je i broj samostalnih odjela za odnose s javnošću u tvrtkama (52 posto) a raste i broj organizacija koje provode istraživanja vezana za odnose s javnošću. Sve više menadžera priprema se za medijske nastupe i trenira bolje komuniciranje...neki su od rezultata 4. istraživanja HUOJ-a o stanju u struci predstavljenih 27. lipnja 2006. u Hrvatskoj gospodarskoj komori u Zagrebu, a detaljni prikaz rezultata istraživanja pogledajte u prilogu.
15.04.2003.

3. istraživanje o odnosima s javnošću HUOJ-a 2003.

Tijekom ožujka 2003. g. HUOJ je proveo 3. istraživanje o stanju u odnosima s javnošću u Hrvatskoj, dosad najveće  i prvo istraživanje provedeno prema međunarodnoj metodologiji. Prvo istraživanje provela je agencija SPEM za 1. Konferenciju, a drugo istraživanje agencija Hauska & Partner za 2. Konferenciju HUOJ-a.

Ciljevi istraživanja bili su saznati više o strukturi i broju zaposlenih osoba na poslovima komunikacija, njihovim karakteristikama i samom poslu kojeg obavljaju. U istraživanju je sudjelovalo 250 ispitanika iz cijele Hrvatske, provela ga je agencija Hendal a financirali su ga HEP, HT i Podravka, a rezulatati istraživanja pomogli su nam u boljem sagledavanju našeg položaja u organizacijama u kojima radimo.