Aktivnosti Udruge Grand PRix
Predstavljamo dobitnike Grand PRix 2011

doc.dr.sc. Božo Skoko- dobitnik Grand PRix-a 2011 za razvoj struke odnosa s javnošću u Hrvatskoj

23.12.2011.
Ove godine Grand PRix u kategoriji broj 6 za razvoj struke odnosa s javnošću u Hrvatskoj dodijeljen je doc.dr.sc. Boži Skoki.

Božo Skoko jedan je od vodećih  hrvatskih znanstvenika s područja odnosa s javnošću. Uz teorijski doprinos razvoju struke, zahvaljujući angažmanu na mnogobrojnim komunikacijskim projektima u posljednjih deset godina, postao je i jedan od vodećih hrvatskih praktičara u odnosima s javnošću. Suutemeljitelj je i savjetnik za strateško komuniciranje agencije Millenium promocija, po prihodima od odnosa s javnošću vodeće hrvatske agencije za komunikacijski menadžment, čiji su projekti višestruko nagrađivani.

Zaslužan je za pokretanje kolegija iz odnosa s javnošću na Fakultetu političkih znanosti Sveučilista u Zagrebu (sada već daleke 2001.), a potom i smjera odnosa s javnošću, te na koncu - poslijediplomskog studija (prvog u Hrvatskoj), koji je nedavno krenuo s radom na istom fakultetu.

Od 2001. kad je napustio Hrvatsku televiziju te postao asistent na Sveučilištu do danas, kad na fakultetu radi kao docent, obrazovao je generacije mladih PR stručnjaka te pridonio popularizaciji struke u hrvatskoj i regionalnoj javnosti. Nastupao je na mnogobrojnim konferencijama i seminarima diljem Hrvatske i inozemstvu... Gost je predavač Sveučilišta u Dubrovniku, Sveučilišta u Mostaru te Diplomatske akademije Ministarstva vanjskih poslova RH. Objavio je mnogobrojne znanstvene i stručne radove posvećene komuniciranju a među ostalim autor je i jednoga od prvih hrvatskih priručnika za odnose s javnošću.

Tijekom svoje znanstvene karijere, u kojoj se specijalizirao za područje međunarodnih odnosa s javnošću, postao je vodeći stručnjak u ovom dijelu Europe za upravljanje identitetom i imidžom država te brendiranje destinacija. Među ostalim napisao je - danas  nezaobilazne knjige - Država kao brend (Matica hrvatska, Zagreb, 2010.) te Hrvatska - identitet, image, promocija (Školska knjiga, Zagreb, 2004.). Prvi je problematizirao pitanje imidža Hrvatske u svijetu a na temu imidža Hrvatske u zemljama nastalim raspadom bivše Jugoslavije je i doktorirao.

Godinama pomaže razvoju struke i kroz angažman u Hrvatskoj udruzi za odnose s javnošću, gdje je u dva mandata bio član Upravnog odbora a trenutačno je član Suda časti. Jedan je od utemeljitelja strukovne nagrade Grand PRix te prvi predsjednik žirija za dodjelu ove nagrade 2007. i 2008. godine.