Aktivnosti Udruge Carpe Diem

Carpe Diem u tvrtki L'Oréal Adria

10.04.2015. HUOJ

Najava drugoga ovogodišnjeg događanja Carpe Diem, čiji je domaćin bila tvrtka L'Oréal Adria, izazvala je veliko zanimanje članova Hrvatske udruge za odnose s javnošću. Predviđen broj mjesta popunjen je za manje od dva sata od objavljivanja poziva na internetskoj stranici HUOJ-a, a jednako veliko zanimanje bilo je i za poslovanje i upravljanje korporacijskim komunikacijama toga velikog svjetskog sustava.

Uime HUOJ-a na gostoprimstvu je zahvalio član Upravnoga odbora Igor Ćutuk te prepustio riječ voditeljicama korporacijskih komunikacija L'Oréala Adria Ireni Šarić Dombaj i L'Oréala Balkan Sanji Burg

– Ljepota se očituje na mnoge načine, a naš cilj je ljepotu omogućiti svima – istaknula je Irena Šarić Dombaj i pojasnila kako je L'Oréal svjetski predvodnik u kozmetičkoj industriji, koji svojim proizvodima opskrbljuje 130 država, zapošljava 78 tisuća ljudi i upravlja s 32 svjetski poznate robne marke. Samo u prethodnoj godini registrirao je više od 500 patenata

– L'Oréal Adria u Hrvatskoj posluje od 2002. godine. O dostupnosti proizvoda i njihovoj promociji i prodaji u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Sloveniji te Crnoj Gori, Kosovu, Albaniji i Makedoniji danas se skrbi 215 zaposlenika u okviru četiriju poslovnih jedinica (divizija). 2012. godine L'Oréal Adria i L'Oréal Balkan, koji obuhvaća srbijansko i bugarsko tržište, povezani su u jedinstvenu poslovnu cjelinu – pojasnila je Irena Šarić Dombaj i naglasila kako takva poslovna organizacija postavlja složene zadaće za stručnjake za komunikacije i odnose s javnošću.

– Naša je korporacijska strategija jasna i njezine se smjernice provode jednako u svim državama. Provedba zadanih ciljeva ne bi bila moguća da poruke koje prenosimo nisu jasne, a naša je zadaća svakodnevna najprikladnija prilagodba svjetskih kampanja i to u području u kojemu se susrećemo s pet različitih jezika i kultura. Izazovan je i zadatak homogenizacije projekata, osobito ako se zna da su sredstva uvijek ograničena – pojasnila je Šarić Dombaj. Dodala je kako je u okviru aktivnosti L'Oréalova Odjela za komunikacije veoma bitna unutrašnja komunikacija jer je to i jaka motivacijska karika.

– Želja nam je da svakome zaposleniku L'Oréalova misija bude način života u mjeri u kojoj je to moguće. Znajući koliko je ona bitna za uspjeh tvrtke organiziramo Volonterski dan za sve zaposlenike i druga različita događanja namijenjena našim kolegama. Otvoreni razgovor i uključenost u sve procese i događaje tvrtke putem unutrašnje mreže MyHUB ključni su u našemu radu – napomenula je Šarić Dombaj. 

Osim što se bavi kozmetikom, L'Oréal je i jedna od vodećih svjetskih tvrtka u promicanju održivoga razvoja te društveno odgovornoga poslovanja. L'Oréal stalno ulaže u razvoj znanosti, proizvoda, proizvodnih linija i patenata kako bi zadržao predvodnički položaj u proizvodnji proizvoda za njegu kose i kože te šminke i luksuznih proizvoda. Ključni projekti koje se provode na svjetskoj razini, provode se i u Hrvatskoj. Svakako je bitno napomenuti da se već devetu godinu zaredom provodi projekt Žene u znanosti (eng. Women in Science), kojim se stipendiraju mlade znanstvenice te potiče njihov razvoj i napredak.

Neskromno možemo reći da je Carpe Diem u L'Oréalu izazvao dosad najveće zanimanje među našim članstvom, što pokazuje i podatak da su se pitanja o korporacijskome upravljanju, komuniciranju, robnim markama i drugim sastavnicama L'Oréalova poslovanja postavljala više od sat vremena nakon završetka prezentacije te na domjenku priređenome za sve posjetitelje. 

Kolegicama Ireni Šarić Dombaj i Sanji Burg zahvaljujemo na gostoprimstvu i uspješnome ostvarenju drugoga ovogodišnjeg Carpe Diema.