Aktivnosti Udruge Godišnje konferencije HUOJ-a

Završena 12. Konferencija HUOJ-a!

25.11.2011.

ZAGREB, 24. i 25. studeni 2011. -  Koji su najnoviji svjetski trendovi industrije odnosa s javnošću, što možemo očekivati kada u doba društvenih mreža interno postane javno, kako zaštiti intelektualno  vlasništvo i autorska prava? Kako zaštiti ideje i onemogućiti korištenje naših vlastitih djela? Kako poboljšati komunikaciju unutar naših domova, radnih mjesta, klubova…? Kako se brendirati, ističući se od ostalih na jedinstven način? Kako se dodatno usavršiti u odnosima s javnošću i biti korak ispred drugih?

Pitanja su to za sve PR stručnjake te one koje imaju doticaja s odnosima s javnošću ili koriste usluge PR-a, na koja je, na 12. Konferenciji za odnose s javnošću HUOJ-a pod pod visokim pokroviteljstvom Predsjednika Republike Hrvatske  dr. Ive Josipovića, kroz nekonvencionalna i dinamična predavanja odgovorilo desetak vodećih domaćih i stranih stručnjaka s područja odnosa s javnošću.

Prestižna 12. Konferencija za odnose s javnošću, koja se u organizaciji Hrvatske udruge za odnose s javnošću održala 24. i 25. studenog u odličnoj atmosferi dvorane IMAX multipleks kina CineStar u Arena centru Zagreb, pružila je svim sudionicima priliku da tijekom dva dana uživo poslušaju predavanja Zoltana Baračkaia - globalnog stručnjaka s područja strateškog menadžmenta, Kevina Keohanea - svjetski poznatog stručnjaka za brandiranje, Claudie Salvi - priznate komunikacijske stručnjakinje, Dejana Verčiča- profesora Fakulteta društvenih znanosti u Ljubljani te Pedje Ašanina Gole- Ambasadora PRSS, Slovenske udruge za odnose s javnošću. Nisu izostali ni sjajni domaći predavači poput doc.dr.sc.Bože Skoke te doc.dr.sc. Ivana Tante koji su ujedno i moderirali okrugle stolove na temu osobnog brendiranja te obrazovanja u struci. Sudionici 12.konferencije s velikim su interesom pratili žive i dinamične okrugle stolove s vrlo raspoloženim sudionicima na teme kao što su profesionalizacija odnosa s javnošću, zaštita intelektualnog vlasništva, interne komunikacije u javnom sektoru, budućnost PR agencija te sponzorstva u sportu pod moderatorskom palicom Aleksandre Kolarić, Dijane Kobas Dešković, Melite Pavlek, Damira Juge i Gordana Kožulja.

Vrijedi istaknuti kako je ovogodišnja konferencija imala i humanitarni karakter. Na konferenciji su se prikupljala financijska sredstva za pomoć udruzi Crveni nosevi  čija je svakodnevna misija vraćanje osmijeha na lice djeci koja, nažalost, provode dane u bolnicama. Klaunovi doktori unijeli su veselu notu na konferenciji tijekom predaha između predavanja te svojim zaraznim veseljem uključili sudionike konferencije u svoju klaunovsku predstavu.

„Hrvatska udruga za odnose s javnošću željela je organizacijom 12. Konferencije za odnose s javnošću, u skladu s vrijednostima HUOJ-a i struke, potaknuti dostupnost novih stručnih znanja i trendova, kako bi se PR struka i njeni praktičari mogli razvijati te svojim klijentima pružiti vrhunsku PR uslugu i savjetovanje”, istaknuo je Drenislav Žekić, predsjednik Hrvatske udruge za odnose s javnošću. 

Ovogodišnja konferencija HUOJ-a organizirana je uz pomoć sljedećih sponzora:
Zračna luka Zagreb, Agrokor, Croatia osiguranje, Hrvatska pošta, Karlovačka pivovara, Privredna banka Zagreb, Pliva, Hrvatski telekom, Vip, Zagrebačka županija i Erste banka.

Konferenciju su medijski pokrivali:
Soundset, Business.hr, Lider i Poslovni dnevnik.

Partneri u realizaciji 12.konferencije HUOJ-a : Abrakadabra integrirane komunikacije i Publico PR & Event

HUOJ zahvaljuje svim sudionicima i gostima, svim prijateljima Udruge na odazivu i lijepom zajedničkom druženju. Doviđenja do sljedeće konferencije!